Noua etapa a campaniei "Generation awake" se concentreaza pe valorificarea deseurilor

Cea mai recentă etapă a campaniei „Generation Awake”, desfășurată de Comisia Europeană, se concentrează asupra consecințelor economice, sociale și personale, precum și din punct de vedere al protecției mediului, ale utilizării resurselor într-un mod nesustenabil.
Campania are drept obiectiv conștientizarea de către consumatori a consecințelor pe care tiparele lor de consum le au asupra resurselor naturale, prezentând beneficiile deciziei de a acționa diferit. Ea se concentrează în jurul unei pagini de internet total interactive, disponibilă în toate cele 24 de limbi oficiale ale UE, unde personaje de desene animate ilustrează impactul pe care îl au asupra mediului deciziile de cumpărare de zi cu zi. Pagina in română este disponibilă aici:
http://generationawake.eu/ro/
Comunicatul de presă integral se găsește în pagina:
http://ec.europa.eu/romania/news/04022014_stop_risipei_de_deseuri_ro.htm